Leden Fifty Fifty club

VZV is trots op haar Fifty Fifty Club leden

Wil jij ook in dit lijstje staan en op ons 50-50 bord in de hal van het zwembad, wordt dan ook lid van de Fifty Fifty Club!

Onze huidige leden zijn:

S.Sliggers

Industrial Pump Group Nederland B.V.

B.Meems

C. Wassink

R. Meems

Fam de Kam

Wat krijg je ervoor als je lid wordt van de 50/50 club, naast hele blije gezichten bij VZV?

- Een eervolle vermelding op ons 50-50 bord, wat op een prominente plaats in de hal van zwembad De Heerenduinen komt te hangen.
- Een certificaat van deelname.
Hoe doe je mee? Wederom heel simpel! Wij hebben speciaal voor deze actie een deelname formulier aangemaakt, klik op de onderstaande link onder de tekst. Neem het formulier rustig door, en als je het ermee eens bent, dan klik je op afrekenen, en via iDeal doe je je betaling, snel, simpel en hartstikke veilig. Daarmee ben jij verzekerd van jouw plaatsje voor 1 jaar in de club en op het bord. Als je het jaar erop weer meedoet, dan blijft jouw naam op het bord.