Inschrijven wachtlijstformulier

Indien u uw kind/pupil wilt laten leszwemmen bij de Velser Zwem Vereniging zijn de volgende regels van kracht.

• Geef uw kind/pupil zo vroeg mogelijk op via een wachtlijstformulier.
  • Dit wachtlijstformulier is vanaf de web-site te downloaden en dient daarna te worden ingevuld en digitaal ingeleverd bij de penningmeester van VZV.   (penningmeestervzv@hotmail.com)
  • Aan het op de wachtlijst plaatsen zijn administratieve kosten verbonden, daarom wordt €10 in rekening gebracht
  • Wij verzoeken u dan ook om deze €10 over te maken naar verenigingsrekening (zie wachtlijstformulier)
  • Zodra het geld in goede orde is ontvangen, ontvangt u een bevestiging, per mail van inschrijving.
  • Oproepen van kinderen geschiedt vanaf de leeftijd van 5 jaar met inachtneming van de volgorde op de wachtlijst.
  • Na oproepen voor de eerste zwemles dient u het aan u verstrekte inschrijfformulier ingevuld achter te laten aan de tafel bij de ingang van het zwembad of aan de begeleider
  • Mogelijk ten overvloede: als u verhuist of een ander telefoonnummer krijgt, geef de adreswijziging en/of gewijzigde telefoonnummer door aan de wachtlijstadministratie van de vereniging. Het is voor ons niet mogelijk om adressen/telefoonnummers te traceren. Na tevergeefs bellen en/of op andere manier van contact zoeken, wordt de volgende op de wachtlijst opgeroepen en gaat uw beurt voorbij.

Wij bedanken: