Nederlands Heren waterpolo team bij VZV

26 juli 2019 2:45

Het Nederlands Heren waterpolo team is volop in voorbereiding voor de Olympische spelen van Tokio in 2020. In deze voorbereiding op de kwalificatie voor de spelen gaat TeamNL langs verschillende kustplaatsen en zwem- en waterpoloverenigingen om te werken aan hun teambuilding en fitheid. Laten ze nou ook stoppen bij onze zwem- en waterpolovereniging

Op donderdag 29 augustus a.s. hebben wij het Nederlands Heren waterpolo team te gast. Met behulp van onze Hoofdsponsor, ENGIE services, onderdeel van ENGIE, hebben we een geweldig programma bedacht waarin we vol de aandacht hebben op techniek en ontwikkeling van onze jeugd en senioren. Dit komt overeen met de visie van ENGIE, Energie, techniek en optimisme. Tijdens deze middag is er ook ruimte om de spelers vragen te stellen en met ze op de foto te gaan. Aan het eind van de dag vindt er een oefenwedstrijd plaats tussen heren 1 en TeamNL. Deze dag is voor alle waterpolo spelende leden van de club, dus ook voor de dames en heren teams.

Wil je meedoen aan deze super leuke en leerzame middag en avond geef je dan op via de website middels de formulieren voor de jeugd, senioren mét eten of senioren zonder eten. Details over de dag volgen later maar de jeugd start ongeveer rond 1500-1530 uur. De senioren rond 1700-1800 uur. Wij zijn er van bewust dat dit een school- of werkdag is, hier wordt rekening mee gehouden in de planning! Tevens wordt er voor de kinderen namens VZV wat lekkers te eten aangeboden en de volwassenen kunnen tegen een kleine bijdrage aan schuiven bij het buffet.

Onze trainers en coaches 2019-2020 worden apart benadert door de Oranje commissie, aanmelden via de bovenstaande formulieren is dus niet nodig

We hopen dat jullie net zo enthousiast zijn geworden als wij, hopelijk zien wij jou op deze leerzame dag,

Groetjes de Oranje commissie

Ook niet poloërs verbonden aan VZV kunnen zich hier  aanmelden om mee te eten deze dag.

Foto beschikbaar gesteld door @waterpolo.nl/Beeldboot