Sigrid en Ben Sliggers geslaagd voor cursus zwemexaminator

20 september 2018 12:30

Afgelopen dinsdag zijn vader en dochter Ben en Sigrid Sliggers geslaagd voor hun examen als examinator tav het afzwemmen voor het A, B en C diploma van de NRZ (Nationale Raad Zwemveiligheid).
Sinds vorig jaar zijn de eisen om zwemonderwijs te mogen geven flink aangescherpt. VZV is sinds begin dit jaar in het bezit van deze felbegeerde licentie. Daarmee onderstreepten we wat we binnen de Velser Zwemvereniging en in heel Velsen al jaren weten, dat wij op een hoog niveau zwemonderwijs geven met volledig gecertificeerde vrijwilligers. Het certificaat heeft niet alleen betrekking op het onderwijs gedeelte maar tevens op de hele organisatie rondom het leszwemmen. Interne en externe cursussen en bijeenkomsten hebben ons naar het gewenste niveau gebracht. Het Bestuur van de Velser Zwemvereniging is trots op deze kanjers en het behalen van dit certificaat.
'Meester Ben' en 'Juf Sigrid' namens alle kinderen van VZV en het Bestuur van harte gefeliciteerd!