Business Club VZV

De plek waar ondernemers, sportbeleving en business-to-business elkaar ontmoeten.

De Business Club is het resultaat van het idee om alternatieve en innovatieve ideeën te creëren om onze vereniging met de juiste financiële ondersteuning bestand te maken voor al onze sportieve ambities en doelstellingen.

Ondernemers die zich aan willen sluiten bij de VZV Business Club kunnen zich inschrijven voor een Goud, Zilver of Brons pakket van respectievelijk €1000, €750 of €500. Naast het business-to-business platform en het bijbehorende netwerk worden er meerdere events per jaar georganiseerd voor de BC leden en een introducee.  Afhankelijk van het gekozen pakket worden er aanvullende opties besproken met de ondernemer qua exposure. Opties zoals bv. sponsor van de wedstrijdbal behoren ook tot de aanvullende mogelijkheden.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen! Ons eerstvolgende event is door covid richtlijnen nog niet te plannen, maar zal hier zeker bekend worden gemaakt, wanneer er versoepelingen worden doorgevoerd.

Met veel trots vermelden wij hier onze Business Club leden:
Riso Scotti..https://youtu.be/Y1iaLEQDmf0
InSpark
Integis Forensisch Onderzoeksbureau
Administratiekantoor Gerrits
Es'Sofie Organisatie en Adviesbureau
De Drankenier Slijterij
Volta 1800 Installatietechniek
BACO, Camping, Outdoor, kleding en Electro
MH Bouw Aannemingsbedrijf
CareWorx

Voor aanmeldingen of meer informatie gebruik het contactformulier en kies voor de sponsorcommissie.