Nieuwsbrief december 2018

VZV nieuwsbrief, jaargang 1, december 2018 nr. 16

Beste leden, ouders, verzorgers, familie, vrienden en sponsors van de Velser ZwemVereniging!

Bestuur

Het jubileumjaar hebben we officieel afgesloten op de oudjaarsborrel afgelopen zaterdag 15-12. Bij deze nog een woord van dank aan Tessa, Imke, Eva, Anouk en Sanne voor hun bijdrage aan dit bijzondere jaar! De kerstdagen en het nieuwe jaar staan voor de deur. Een moment om terug te kijken maar ook vooruit naar alle (sportieve) uitdagingen. We gaan er als bestuur voor om er weer een knallend jaar van te maken. U ook?

Elementair zwemmen

Maar liefst 46 kanjers hebben afgezwommen voor hun A, B of C diploma. Dit keer voor het eerst onder toeziend oog van onze eigen gediplomeerde examinatoren Ben, Sigrid, Lida en Simone. We hopen dat de kinderen natuurlijk allemaal bij VZV blijven zwemmen of doorstromen naar het waterpolo! Zeg nou zelf, het is toch veel lekkerder in een zwembad dan in de regen ‘s morgens vroeg op een voetbal of hockeyveld 😀. Ook is ons elementair kader altijd op zoek naar versterking van hun team. Hoe leuk is het om 1 of 2 x per week een uurtje lekker bezig te zijn in het water met de eervolle taak om kinderen te trainen voor hun diploma. Meld u zich aan via [email protected]

Waterpolo

Het is winterstop. Voor sommigen een zegen voor anderen een vloek. In ieder geval tijd om even te herstellen van een intensief eerste seizoenshelft. Voor heren 1 en 2 zit het bekertoernooi er helaas op. Alle focus weer op de competitie. Bij de dames 1 is de nieuwe indeling bekend. Alle kans voor Guus om in stijl aan het eind van het seizoen afscheid te nemen van zijn dames. Ook bij de jeugd staan alle neuzen weer de goede richting op om met respect voor elkaar en voor de sport de 2e seizoenshelft in te gaan. Maak plezier met elkaar! En dan voor de jeugdteams is op 28-12 het PSV toernooi. Ook H3 speelt daar op 29-12. Heren 1, 2 en Dames 1 spelen op 5 januari op het Houtrib toernooi. Ook het DG team speelt daar op 6 januari. Succes en veel plezier!

Sponsor Commissie

Tijdens de bekerwedstrijden werd het tweede business club event gehouden. Mooie en duidelijke woorden over de nut en noodzaak van de business club door de voorzitter en Henk Mors. Willen we groeien dan moeten we creatief blijven. Bent u ondernemer en doet u mee? Super. [email protected] voor alle info.

Op 1 december jl. werd er onder leiding van Jasper Weber en een gedeelte van de heren en dames selectie een wijnproeverij georganiseerd bij sponsor De Drankenier om extra inkomsten te genereren voor de selecties. Een geweldige locatie met heerlijke wijnen en zelfs een mooie rum of likeur voor de feestdagen. U kunt nog een mooie doos prosecco kopen voor de jaarwisseling. Klik hier voor het plaatsen van uw bestelling middels het bestelformulier op de website!

Oja, u kunt nog lid worden van fiftyfifty club. Mooi cadeau voor VZV😉.

Activiteiten Commissie

De Sint en maar liefst 8 pieten brachten eind november een bezoek aan het zwembad. Wat een ouderwets gezellige avond was het! En er worden alweer mooie plannen gemaakt voor het nieuwe jaar. Naast de kaart en spelletjes avond, een feestavond zal er komend jaar weer een ouderwets kinderkamp georganiseerd worden. Houdt u de nieuwsbrief of de website in de gaten.

Ik wens u fijne feestdagen met al uw vrienden en familie en alvast een sportief en gezond 2019.