Welkom bij VZV Sponsoring

Welkom bij VZV-sponsoring!

Leuk dat u ook deze sectie van onze website bezoekt! De Velser Zwemvereniging is opgericht in 1928 en een begrip in de Gemeente Velsen en omstreken. Wij zijn een club vóór en dóór Velsenaren, en vervullen een belangrijke maatschappelijke functie in de gemeente. En qua sponsoring van sport, met name op het gebied van waterpolo, is er genoeg te kiezen in Noord-Holland. Wat maakt VZV dan uniek in de regio?

De Velser Zwemvereniging heeft een sterke lokale- en regionale binding. Wij staan bekend om het grote aantal enthousiaste vrijwilligers die zich dagelijks met passie, overgave en belangenloos inzetten voor onze vereniging. Of dat nu is als lesgever bij het elementair zwemmen, en/of trainer/ coach van één van onze jeugd-, dames-, of herenteams en/of KNZB scheidsrechter, VZV-ers nemen hun verantwoordelijkheid.

VZV kiest als vereniging voor topsport naast de breedtesport, dat betekent dat iedereen van harte welkom is bij VZV! Dat heeft ertoe geleid dat wij een 'rijke' jeugdafdeling hebben, waar de focus ligt op spelplezier en respect voor je teamgenoten, kader maar ook naar anderen. Toch is er ook ruimte voor topsport binnen onze vereniging, de eerste teams bij zowel de dames als de heren laten wekelijks hun kunsten zien in de 1e klasse, wat betekent dat onze dames en heren door heel Nederland hun wedstrijden spelen. Voor degene die niet geheel bekend zijn met onze sport, deze klasse is vergelijkbaar met de Jupiler League bij het voetbal. We krijgen daardoor veel aandacht in de regionale dag- en weekbladen, zoals de IJmuider Courant.

Daarnaast zijn wij in de regio de club met het familiegevoel, je bent en blijft altijd een VZV-er. In de afgelopen jaren hebben leden van VZV hun vleugels uitgeslagen bij nationale topclubs. Wij zijn daar als VZV apetrots op! Nog trotser zijn wij als deze leden naar verloop van tijd terug komen om hun carriere te vervolgen bij ons aller VZV.

Waterpolo is HOT! In 2008 werden de Nederlandse Waterpolo dames Olympisch Kampioen in Peking, waarbij en een ware media hype ontstond en de ploeg tot sportploeg van het jaar werd verkozen. De dames behoren momenteel nog steeds tot de beste ploegen op Europees en mondiaal niveau. Dat waterpolo HOT is, daarvoor hoeven we alleen maar te kijken naar wat de Nederlandse Waterpolo heren onlangs veroorzaakt hebben bij de Universiade in Taiwan eerder dit jaar. 3x een uitverkocht huis, een ware media gekte nationaal en internationaal!

Wat ons betreft reden genoeg om eens met één van onze vrijwilligers in gesprek te gaan over de mogelijkheden van sponsoring voor uw onderneming. Vult u aub. het contactformulier in en richt uw vraag aan de sponsorcommissie. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.