Welkomstwoord Voorzitter VZV

Beste leden, ouders, verzorgers, familie, sponsoren en vrienden van de Velser Zwemvereniging,

Van harte welkom op de geheel vernieuwde website van de Velser Zwem Vereniging, VZV, dé grootste zwem- en waterpolovereniging van de regio IJmond. De vereniging waar sinds 1928 waterpolo wordt gespeeld, en waar vele duizenden kinderen uit de Gemeente Velsen hebben leren zwemmen.

De Velser Zwem Vereniging kenmerkt zich door hoogstaand zwemonderwijs aan te bieden, verzorgd door gediplomeerde instructeurs voor het Zwem ABC.  Na het behalen van het C diploma bestaat er de mogelijkheid om door te stromen naar de waterpolo minipuppen.  VZV heeft een grote waterpolo afdeling waar zowel plaats is voor topsport als voor de breedtesport. Iedereen is dus welkom bij VZV voor les zwemmen en/of waterpolo op zijn of haar niveau in een prettige, gezellige en vooral veilige leer- en sportomgeving.

Ik nodig u van harte uit om uitgebreid rond te klikken op deze site, we hebben getracht met deze site u zo uitgebreid mogelijk te informeren over het Zwem ABC en waterpolo. Vanaf heden is het bovendien mogelijk je VZV-kleding via deze website te bestellen, snel en bovendien veilig. Verder is VZV uiteraard erg trots op haar sponsoren! Neem gerust een kijkje op de sponsorpagina waar wij de ruimte willen bieden aan deze ondernemers zich te presenteren. Daarnaast kan je desgewenst doorklikken, zodat je op de website van de sponsor terecht komt.

Ik wens u veel zwem- en waterpolo plezier bij de Velser Zwem Vereniging!

Met een sportieve groet,

Sven van der Vlis