Vertrouwensersoon

Leden en ouders van minderjarige leden respecteren over het algemeen elkaars grenzen. Grenzen die meestal heel vanzelfsprekend zijn, maar die af en toe expliciet gemaakt moeten worden omdat gedrag dat door een ander als ‘een leuke manier van omgaan’ wordt beschouwd voor een ander te ver gaat. Soms écht te ver. Wanneer een ander jou lastig valt met zijn of haar gedrag en je zelf niet meer weet hoe je de situatie op moet lossen, kun je verschillende dingen doen. Je kunt de hulp van een teamgenoot, coach, contactpersoon jeugd of senioren of het bestuur inroepen. Als je dit niet durft of het heeft niet het gewenste resultaat dan kun je ook contact opnemen met de vertrouwens contactpersoon Bij VZV is dit  Esmee Etman.

Esmee is te bereiken per e-mail, vermeld in deze mail het incident zo zorgvuldig mogelijk en ook hoe je te bereiken bent. Esmee zal dan contact met je opnemen dan kan via mail of telefonisch. Esmee zal dan samen met je de verdere te nemen stappen bespreken/voorstellen.

Mail Esmee: [email protected]

Beste leden,

Via deze weg wil ik me voorstellen als de vertrouwenspersoon van jullie vereniging. Mijn naam is Esmée Etman, ik ben 36 jaar oud, getrouwd en ik heb 2 dochters. Isa is 11 jaar en Pien is 5 jaar.
Ik werk als forensisch kinderverpleegkundige in het OLVG Oost en ben daardoor gewend vertrouwelijke gesprekken te voeren en is integriteit een van de kernkwaliteiten van mijn vak. Ik ben bereikbaar via het volgende email adres: [email protected]. Indien er vragen zijn hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
Esmée Etman

In aanvulling op de vertrouwenspersoon die beschikbaar is, kennen we sinds 1 mei 2010 ook hetVertrouwenspunt Sport van NOC*NSF welke beschikbaar voor de zwembadbranche. Het telefoonnummer van het Vertrouwenspunt Sport is: 0900 202 5590 en kost € 0,10 per minuut. De hulplijn met deskundige hulpverleners is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 12.00 tot 16.00 uur. Op zondag is er geen bereikbaarheid.