VZV Sponsor worden?

VZV sponsor worden?

Wat leuk dat u overweegt sponsor te worden van de Velser Zwemvereniging! Zoals eerder aangegeven vormen sponsoren een onmisbare financiële levensader voor sportverenigingen in het algemeen, maar in het bijzonder voor VZV omdat wij maar zéér beperkt gebruik kunnen maken van subsidies. Maar door creatief te zijn, en ons omvangrijk en onmisbaar kader, zijn we toch in staat het béste zwemonderwijs te bieden voor kinderen in de regio. En daarnaast kan er mede dankzij onze sponsoren, top waterpolo gespeeld worden. Onze dames 1 en heren 1 selectie spelen op een zeer acceptabel niveau, en daarnaast speelt onze heren 2 selectie in de hoogste reserve klasse.

U kunt onze mooi club op verschillende wijzen financieel ondersteunen. Uitgangspunt hierbij altijd is om onze sponsoren 'in ruil' een zo goed mogelijk podium te bieden om uzelf te presenteren aan het vaak talrijk aanwezig publiek. 'Value for money' derhalve. Tevens zijn wij altijd op zoek naar extra mogelijkheden om onze sponsoren in het zonnetje te zetten. Wij maken daar in samenwerking ook met externen plannen voor. Via deze website zullen wij u natuurlijk zo goed mogelijk hiervan op de hoogte houden.

Voor een overzicht van de huidge mogelijkheden om VZV te ondersteunen, schroom niet om contact op te nemen via het contactformulier, en richt uw vraag tot de sponsorcommissie. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen. Sponsoren kan al vanaf €150,= tot €850,= per jaar.