Gratis Sponsoren als Lid van VZV? Ja het kan echt! Lees hier hoe!

Er zijn 3 manieren om VZV gratis te sponsoren dit kan via:

VriendenLoterij
Sponsorkliks
Vomar Klant is Koning kaart

VriendenLoterij: Met een Lot van de VriendenLoterij steun je ons Feestjaar in 2028 i.v.m. ons 100-jarig bestaan.
Een heel jaar feest voor alle (oud-) leden jong en oud. 40% van de inleg van een lot gaat naar VZV!  Heb je al een lot bij de VriendenLoterij? Dan kunt je het goede doel omzetten naar VZV, bel dan naar de VriendenLoterij 088 0201020 toets 5 en geef de code van VZV door: 21391
Met de VIP kaart die je krijgt van de VriendenLoterij kan je gratis naar 135 museums en met korting naar oa theater, musicals en dierentuinen.
                                                          original-F48A7155-AB0A-44A5-8D9B-DE8BE6931FC1.jpeg

Sponsorkliks:
Bezoek https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4389 en klik op een winkellogo.

Daarna opent de website van die winkel.
Als jij vervolgens iets koopt dan ontvangt VZV een commissie.
In de link is namelijk een ID opgenomen, zodat SponsorKliks weet aan wie ze geld moeten overmaken.
Jij betaalt dezelfde prijs als je direct naar de webwinkel zou gaan, vandaar dat het gratis sponsoren wordt genoemd.

Je hoeft niet te registreren of in te loggen, het is een anonieme klik waarin alleen het ID van Velser Zwemvereniging wordt meegegeven.

Koop niks zonder sponsorkliks! pdf_jpeg_sponsorkliks_poster.jpg

Vomar supermarkt:

• Spaar je al met een geregistreerde Klant-is-Koning kaart voor jezelf en wil je meesparen voor VZV?
    Log in bij je online Klant-is-Koning kaart omgeving en koppel je vomar Klant-is-koning kaart aan VZV met de unieke Clubcode VZVE2021.
  • Als het koppelen eenmaal geslaagd is gaat het sparen voor VZV vanzelf! Het kost jou niets extra's!

IMG-20210916-WA0009.jpg